اتاق فکرت کجاست ؟ مباحث قانون جذب

یک تصویر ذهنی خوب یک زندگی می سازه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




مارکوپولو


مارکوپولو :

(1254 - 1324)

جهانگرد ونیزی که شگفتیهای پنهان شرق را پیش چشمان اروپائیان گشود . در سال 1271 هنگامیکه هنوز جوان بود زادگاه خود ، شهر ونیز در شمال ایتالیا را ترک کرد و سفر درازی را در سراسر آسیا به همراه پدر و عمویش آغاز کرد . سه سال طول کشید تا به چین که در آن زمان تحت سلطه امپراتور مغول ، قوبیلای خان (Kublai Khan) بود برسد . مارکو مورد محبت امپراتور قرار گرفت و سالهای بسیاری در خدمتش باقی ماند . وی در بازگشت به اروپا در سال 1295 به دست ماموران دولت جنوا(Genoa)  که از رقبای ونیزیان بودند ، به اسارت گرفته شد . سفرنامه اش به نام توصیف جهان (The Description of the World)  حاصل همین سالهای زندان بود . بسیاری از اروپاییان باور نمی کردند که داستانهای او حقیقت داشته باشد .

نويسنده: بهداد تاريخ: یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لودويک وان بتهوون


لودويک وان بتهوون

 

لودويک وان بتهوون در شهر بُن از شهرهای آلمان  به دنیا آمد . يوهان پدر بتهوون خواننده بود و در دربار کلن کار می کرد . يوهان ، بتهوون را از چهار سالگی به پيانو آشنا کرد و تا ۹ سالگی همه قواعد را که از موسيقی می دانست به وی آموخت . بتهوون در ۱۲ سالگی به عضويت ارکستر درابر کلن انتخاب شد .

در سال ۱۷۸۷ ميلادی در سن ۱۷ سالگی به وين رفت و در آنجا به حضور موتسارت رسيد و از او چندين درس موسيقی فرا گرفت . چندی بعد مادرش مرد ، لذا او تحصيل موسيقی را قطع کرد برگشت ولی دفعه دوم که بتهوون توانست به وين برود ، موتسارت مرده بود که بعد از موتسارت بزرگترين آهنگساز وين ، هايدن بود که در نزد او مشغول به تحصيل موسيقی شد و به مجالس اشراف راه يافت . در سال ۱۷۹۴ پرنس ليخونسگی او را به قصرش برد ، بتهوون دو سال نزد پرنس بود . بزرگترين حادثه عشقی بتهوون اين بود که در سی سالگی به دکسترسی با نام جوليا خويجياری دل باخت و سونات که بعدها به نام سونات مهتاب معروف شد برای او ساخت .

 

برای مطلع شدن از مابقی اطلاعات لطفا به ادامه ی مطالب مراجعه کنید ....

 


ادامه مطلب
نويسنده: بهداد تاريخ: یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زندگی نامه بیل گیتس

زندگی نامه بیل گیتس 

ویلیام هنری گیتس مشهور به بیل گیتس (Bill Gates) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت می باشد. در حال حاضر مایکروسافت با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 25.3 میلیارد دلار در پآیان سال مالی 2001 یکی از موفقترین شرکتهای آیالات متحده امریکا و یکی از راهبران صنعت کامپیوتر بوده است . بیل گیتس در 28 اکتبر سال 1955 در یک خانواده متوسط در شهر سیاتل امریکا متولد شد .پدر بیل ،  ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل است و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضا هیئت مدیره United Way International بود که در امور خیره نیز فعالیت داشت . بیل گیتس در این خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد . گیتس در کودکی بیشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تاثیر بسیار گرفت .

برای مطلع شدن از مابقی اطلاعات لطفا به ادامه ی مطالب مراجعه کنید ....

 


ادامه مطلب
نويسنده: بهداد تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من بهداد هستم به دفتر خاطرات خودتان خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to vision.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com